Serbian Movie (Srpski film) trailer - NSFW


Subscribe to the site feed to get future updates on culture, society and politics from Belgrade and Serbia.
This is the official trailer. Unofficial trailers, teasers and discussion below:




If you like this trailer, take a look at the teaser for "Zivot i smrt porno bande" as well.

"A Serbian Movie" (Srpski film) is the actual movie title so don't get too confused.


Don't watch the trailer if you are easilly offended by sexually explicit material or quite graphic horror imagery.


Here are the movie details on imdb. The plot revolves around a Serbian guy in "transitional" economic period, where he has to take any kind of work to survive. Directed by Srdjan Spasojevic, screenplay by enfant terrible of the Serbian cinema, Aleksandar Radivojevic. It looks promising, although I doubt that we'll be seeing it in cinemas in some near future.

UPDATE:
Here's another trailer:

What do you think about the trailer and the upcoming movie? Leave a comment below.


Go back

Add a comment

Comment by MIloš | 2009-02-21

Ovo samo mi srbi možemo da smislimo i da snimimo :D

Comment by Zeko | 2009-02-27

Meni ovo deluje veoma ozbiljno. Jedva cekam da izadje!

Comment by propagandasd | 2009-02-27

penzionisani porno glumac u Srbiji?! Jel ovo Zika glumi Roco Sifredija? Nebulozniju ideju nisam odavno video. I otkud pravo ikome da ovo krsti sa "Srpski Film"? Molim reditelja i producente da izvrse kolektivno samounistenje zvizdecim petardama.

Comment by Mitar | 2009-02-27

film je dobro uradjen! A ljudi koji su navikli na filmove bez ikakve radnje i americka sranja i kazu da reditelji, producenti treba da izvrse kolektvivno samounistenje su JADNI

Comment by Daum | 2009-03-07

Bolesno sranje bez ikakve poente. Naslov filma nema veze sa vezom...

Comment by Uga | 2009-03-11

Mislim da nam ovakva sranja uopste nisu potrebna...ovo samo bolesni ljudi mogu da naprave pa jebem ti ja akciju kad jebac kolje kurve i gleda decu na tv-u dok mu ga pusi!film nema veze sa vezom ovo bih samo strikno fokusirao za azisko trziste...slazem se za petarde

Comment by Alex | 2009-03-15

sta reci...ovo mirise na jako ozbiljan projekat...mada skockati trejler i odraditi celu pricu- nebo i zemlja...izgleda previse dobro!!! NASLOV "SRPSKI FILM" JE ZA SVAKU OSUDU!!!!!! Nadam se da ce neko reagovati na ovakvu debilnost... Film SHISNJE kao i ovaj,najavljuju interesantnu godinu...

Comment by Danica | 2009-03-18

Trejler je bolestan, sve zajedno sa malim zekom, a sto se tice imena filma - slazem se sa Alexom i propagandasem

Comment by master | 2009-03-25

Deluje kvalitetno, mada to ne mora nista da znaci.. Danas 80% filmova ima super trailere za koje se kasnije pokaze da nemaju veze sa filmom ;)
Naslov je totalno irelevantan ako film bude kvalitetan =)

Comment by riri | 2009-04-05

dejuje kao ozbiljan pokusaj prodora na zapadno trziste, kombinacijom kontraverze i kvaliteta. kapiram da je naslov u funkciji jasnog etiketiranja zemlje/trzista porekla. kad izlazi???

Comment by Mile Vrabac | 2009-04-11

BOZE SACUVAJ!!!

SRPSKI FILM :(

BOLESNE PERVERZIJE NEKOG PSIHOPATE!!!

Sta je bre ovom nasem narodu?

Zar nemamo lepsih i boljih stvari da snimamo, ocemo u Evropu sa ovim...

NIKADA!!!

Ima da nam se smeju i dalje da nas pljuju i kazu da smo VARVARI koji samo umeju nasiljem da se KORISTE...

U IME HRISTA MOLIM SAV KULTURAN SRPSKI NAROD DA SE ODAZOVE OVOJ SRAMOTI I BRUCI!!!

Ovo nije film vec "NOCNA MORA NECIJA"

BOLESNA DECIJA MASTA PSIHOPATE!!!

HRISTOV BLAGOSLOV I MIR BOZIJI

BRACO I SESTRE !!!

Comment by bojan | 2009-04-15

Ovo je samo poruka svetu toliko smo sjebani i kakvo nam je drustvo!
Help, help, help!

Comment by Maric | 2009-04-19

Joj pa ovo izgleda tako infantilno i bolesno u nekim delovima... mada mi samo nije jasno kako smisle i snime do kraja takve surove scene. u pocetku je bilo da ga nece ni snimati jer su zabranili pojavljivanje u medije a sada. ne znam... iako se razlikuje sa produkcijske strane od svega do sada malo je suvisno ista komentarisati. zar ne?

Comment by Goran | 2009-04-21

Ma,da li ste vi ljudi normalni.Ovo je film po uzoru na Hostel i slicne sadisticke horore....Daj da i mi Srbi snimimo neki eksplotacijski filmcic da prodrmamo bulje ljudima.Alo,pa gde vi zivite?Pa,nije vam ovo doba inkvizicije...Kakve lepe stvari da snimamo?Ako vec imamo priliku da snimimo nesto opako,a mirise mi na dobro,sto da ne?Potresan i sokantan film za nase trziste nije na odmet...Kakve vesele stvari?Najveselije sto smo mi Srbi snimili je Zona (Sumraka) Zamfirova,Ivkova slava,Pljacka treceg rajha...Sve su to veseli filmovi,ali su takodje i govna teska.Pa,sto se ne bi oprabali i na ovom terenu.Naravno,da mozemo u Evropu.Pa,Evropljani snimaju mnogo teze i bolesnije filmove od nas Srba.Irreversible je francuski,120 dana Sodome je italijanski....mislim,samo razmislite,nemojte lupati gluposti svi u sesnaest...

Comment by Kari | 2009-04-22

Dakle imam prava da kazhem da niste u pravu. Nadam se da ce film biti odlichnan, jer je tema jako dobra i vrlo ozbiljna. Radi se o snimanju snuff porno filma u kojima se uglavnom na kraju ubije neko zarad zadovoljavanja bolesnih potreba gledalaca, koji su inache bogatashi i koji sebi mogu da priushte ovakav film. Verovatno ljudi koji se vode kao nestali, pored toga shto postaju zhrtve trgovine ljudima i organima, zavrshavaju i u ovakvim projektima koji su krajnje jezivi. Do sada nije pronadjen ni jedan ovakav video zapis, ali nesumnjivo je da ih ima.. Dakle film treba da ukazhe na ozbiljnost problema, da ljudima otvori ochi... A vi nemojte da ste toliko plitki, strpite se pa pogledajte film, ne bezhite od stvarnosti.

Comment by Sofronije | 2009-04-29

Svi koji kazu da je naziv srpski film los, nije, mi zivimo u drustvu koje ne postuje nikakve vrednosti tako da je ovaj film savrsena slika onoga sto se desava nama kao celini opsti raspad, jebem li ga......

Comment by Takashi | 2009-05-03

film je umetnost. Nije zadatak filma da preslikava zivot i da uveseljava ljude vec da prikaze umetnikvo vidjenje zivota. To sto zu za vecinu stanovnika ove drzave "Zona Zamfirova","Ivkova slava" i ostale budalastine merilo kvaliteta, je samo odraz njihove predstave o zivotu. Dok ne naucimo objektino da gledamo na stvari necemo ni izaci iz crne rupe koju smo sami stvorili.

Comment by Mina | 2009-05-06

Sudeci po traileru bi ovo trebalo da bude bas dobar triler/horor. Samo sto tema i nije originalna, jer postoji niz odlicnih stranih filmova koji se bave snuff pornografijom, i u kojima su scene nasilja na isti nacin prikazane (spanski Tesis, americki 8mm)

Comment by Miljan | 2009-05-20

Ma ekstra je predstavili su Srbiju u pravom licu, i to jos naziv, dal su oni normalni, OMG OMG OMG samo to cu da kazem, nenormalno, bas me zanima da li ce politicari da komentrisu ovo i naziv filma, NENORMALNO!!!!!!!!

Comment by Waske | 2009-05-22

Ma ovo je bre nenormalno...Samo same bolestine mozemo da pravimo,samo pokazuje koliki smo mi Srbi debili.Stvarno ne kapiram kakve veze ima naslov filma sa filmom,tako da savetujem da ga promene,da se ne brukamo!!!UZAS!!!

Comment by Mala | 2009-05-30

Previse morbidno, previse. Ekipa je ok, ali su preterali malo...

Comment by Nidza | 2009-05-31

Ovaj trailer obecava vrhunski film.....svaka cast za ideju, glumachku ekipu, za sve....mislim da svetska filmska industrija nikada nije imala priliku da vidi ovako nesto.....Jel se zna kada izlazi....

Comment by Drazen | 2009-06-14

Ne znam kakve veze ima naslov filma sa srpskim filmom.....???Tema filma je isfurana,scenario vuce na scenarija americkih filmova ,kadrovi tipicno americki.....Ovo bi trebalo da predstavlja "beg" od "klasicnog srpskog"...Svaka osuda za naziv filma!

Comment by Drazen | 2009-06-14

Da ne bude da samo kudim.Svaka pohvala za fotografiju.Za bolesni svet nikada dovoljno bolesti...:) Mislim da ce exta proci na zapadu.

Comment by Androgyny | 2009-06-23

jaooo smora...kao nevidjeno extra ajme...ko to tvrdi-prdi!!! to kazu likovi koji su zadrti u mozak pa nijednog stranog filma od srpskog nisu videli.da,za ovu zabit je ovo nevidjeno ali pogledajte samo francuske i italijanske filmove pa cete se i vi smoriti...nista novo...zapad je sve vec izmislio pre nas...vaaaaaaaau...

Comment by marina | 2009-06-29

ako ne vidite alegoriju u samom imenu filma,popnite se na brdo i čuvajte ovce.ali bez televizije molim,da se ne uzbudite previše...mada radio je ok,po koji grand hit da razgali uvce patriote!

Comment by Nemanja | 2009-07-06

Deluje mi do dobro,ali treba suditi tek kada budemo u prilici da odgledamo ceo film!

Comment by milos | 2009-07-11

Koliko mi se cini ,bolesniji film nismo napravili,a i prostiji.Takav ce i komentar biti.Jebalje u bulju ,pusenje na mulju i ja da se odusevim ,jos kada se u pozadini peva decija pesmica.Bravo bravo.samo napred.Nebi me cudilo da pocnete sa malom decom pornice da snimate i da se odusevite kako je to dobro i kako smo snimili jedinstven film.

Comment by Predrag | 2009-07-14

E upropastise mi pesmu iz detinjstva.
Mada ne svidja mi se naslov ali je film dobar na bolestan nacin.

Comment by Kristijan | 2009-07-20

bice fenomenalan film!!!! sky wikler je odradio odlicnu muziku!!!

Comment by Vuksan | 2009-08-18

Film je dobro snimljen ali mi se ne svidj sto ispade da smo mi srbi stoka perverzna zbog naslova samo to da promene i film bi bio prva liga ali cekajmo da izadje film.
Takodje je mnogo bolesnih scena a kolko sam shvatio bice film +21 zbog
,,Scena explicitnog nasilja i jos explicitnijeg sexa"

Comment by zigi | 2009-08-19

"film je dobro snimljen" ponavljaju komentatori... i čini se da je to sve što ova po svemu sudeći infantilna opčinjenost seksom i nasiljem može da pruži.

Comment by aleksandar | 2009-08-21

Ne izgleda lose film...
zna li neko koja je ovo pesma u filmu
ne mali zeka, druga ?:D

Comment by u prolazu | 2009-08-23

Muzika je radjena iskljucivo za folm. Shto mu dodje, originalna od najoriginalnijeg muzickog uma...trenutno u Srbiji...u ostalom cucesh ako te zanima...

Comment by Dushan | 2009-08-25

Zar ne mozhete da shvatite da je ime filma "Srpski film", zapravo satira na sve ostale nashe filmove u kojima MORA da se pojavi neka explicitna scena? Krenite malo unazad, prelistajte starije filmove, u kom to srpskom filmu nema explicintih scena sexa, nasilja i ko zna kakvih josh boleshtina? Ne budite smeshni i ogranicheni, ne spominjite evropu sa takvim razmishljanjem, tek sa takvim konzervativnim pogledima na sve inovativno i mashtovito, "DUBOKO", shto se deshava oko vas, nikada necete biti primljeni u nju.

Comment by MorgAna | 2009-08-31

Napokon neshto vredno odlaska u bioskop! Hvala.

Comment by derac | 2009-08-31

deluje ekstra, pogotovo pesma sa pocetak...
ja se secam kad mi je majka pevalu tu uspavanku..

Comment by uraczakunje | 2009-09-02

steta sto mene nisu zvali da glumim

Comment by Stefann23 | 2009-09-03

kako da skinem ovaj klip, ili muziku iz njega? hvala unapred.

Comment by dalibor | 2009-09-06

film je uradjen odlichno... u fazonu hostel-a... i uopshte nije losh nachin da se zaradi kinta i na stranom trzishtu. ljudi su navikli da se na boleshtine ignorishu i zanemaruju umesto da otvore ochi i da skapiraju da se svakakva sranja deshavaju i da bi trebali da se suoche sa realnoshcu, umesto da se prave fini i ugladjeni... shit happens ;)

Comment by vuljaga | 2009-09-07

shto se tiche naslova ne komentarishite dok ne pogledate. ili prvo pogledajte 'hadersfild', povezite naslov s prichom,pa onda uradite to ovde.patriotama kojima smeta naslov bi bilo 'patriotskije' da nauche pravopis.shto se tiche radnje,objasnili su vam goran,kari,takashi i mina.jeste zapad smislio sve pre nas,pa ce pre i propast.u svakom sluchaju,ne komentarishite dok ne vidite ako niste upuceni i nemate argumente.nisam ni ja sam upucen,al pricha snuffu je zaebana.

Comment by Gues Who??? | 2009-09-07

Snuff filmovi ne postoje, to je urbana prica, ne toliko poznata, makar na ovim prostorimna, ali ipak vec odradjena tema (ubija se riba na kraju pornica). Postoji film "8mm" sa Nikolasom Kejdzom, koji je obradio ovu temu, nije los. Vidim da ima debilnih komentara, ali bas, ljudi imate net, istrazite malo. Naslov je nebitan

Comment by aleksandar | 2009-09-14

Premijera 16. Septembar!

Comment by Stefan | 2009-09-14

Jel zna neko koja je pesma ovo u pozadini? (ne mislim na zeku):D

Comment by Dzoni | 2009-09-16

Svaka cast i glumcima i reditelju za hrabrost da ovako nesto snime u Srbiji! Definitivno nesto novo, sto je uvek dobro za umetnost, i na nasoj sceni!
Sto se tice imena... Zar je bitno kako se zove film?!
Svaka cast, jos jednom!

Comment by Vojislav | 2009-09-17

Naravno da je bitno kako se zove film. Zar je ovaj naziv filma primeran ovakvim scenama i uopshte radnji filma? Film je previshe morbidan i tezak. I mislim da je krajnje neukusno i bezobrazno nasloviti ga ovako. Nemam nishta protiv radnje filma, shtavishe veoma sam iznenadjen shto je ovako neshto snimljeno kod nas i uopshte smelost nashih glumaca i reditelja da se upuste u ovakav film. Za pohvalu!

Comment by М | 2009-09-23

Уметност,како кажу неки овде?
Овакве ситуације,нажалост,сигурно постоје+надам се да их у будућности више неће бити.Само мислим да људи који уживају у оваквом филму+оном другом''Живот+смрт порно банде''имају велике сексуалне фрустрације+проблеме+комплексе,јер ми није јасно како неког занима+воли да гледа силовање,сексуално иживљавање+остале гадости које приказују,а да је здрав.
Као да нам није довољно проблема на телевизији из стварног живота,још нам само+ово треба да се траумирамо.
П.С.Пустите младе људе да се здраво сексуално развијају!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Што се тиче назива филма,све говори то да су глумци који су главни у филму мамини+татини синови који су бесни као деца+не знају шта ће више са собом,поготово Сергеј Трифуновић(Американац који сматра Србију''досадном булом''-као што је изјавио једном код Мојсиловићке у емисији).

Comment by M | 2009-09-23

Порука за присутне сексуално исфрустриране људе који:
1.Страшно готиве овај филм,
2.Сматрају себе претерано интелигентним(јер га готиве),јако свестраним тиме што прихватају болештине+негирају+нормално вођење љубави+страсти+који мисле да су иѕнад свих других''примитивних''Срба(како кажу)због тога
3.вероватно изгледају као водитељ Шок Коридора.
Молим вас,преселите се у Америку ако мислите да је Србија примитивна+заостала,желим вам дуг+леп живот тамо!
(исти коментар вас чека+на коментарима другог филма)

Comment by Miloš | 2009-10-04

"Srpski film" - sasvim adekvatan naziv.

Ljudi nisu svesni šta se ovde sve dešavalo poslednjih dvadeset godina, pogotovo po ratištima.

To što je za nekog Srbija = zeke, kuce, mece, hrišćanstvo, neće promeniti stvarnost.

Srbija ubija!

Comment by Nemanja991 | 2009-10-12

Strasno... Nemam komentar za film... odakle mu pravo da da ime filmu SRPSKI FILM ovo nema veze za vezom. A oko ovo se snimilo sa ovim imenom izacicu da protestujem... da se ukine film.. mozda se ovde svasta desavalo zadnjih par godina ali ovo je stvarno mnogo sa ovim u evropu da idemo... ne znam nemam komentar za ovo

Comment by ja | 2009-10-12

filmj je ko virhla bez kichme

Comment by Andjelko | 2009-10-18

Ovaj Film nije za svakoga neko svrsava dok ga gleda i uziva u tome a,neko ne razume Zivot i pita se,kakve veze ovo ima sa seksualnosti?Nekad se snimalo Filmovi o unuka kako upoznaje prvu ljubav a danas snima se takve pervezne bolesni filmovi kao " SRPSKI FILM"To je dokaz da medju nama normalnim familiarnim ljudima zivu i takvi BOLESNICI,a to su uvek oni koji neznaju sta da radu vise sparama.Ljudi u koje nebi nikad sumnjali da su takvi.Film je mnogo tezak nije za slabe zivce i nema veze sa HOROR ovo je PSIHICKI TRILER i ako se gleda ne mora da znaci da si jedan od BOLESNIH.Ali Braco i Sestre nervira me strasno i stidim se svoje nacionalosti(SRBIN)zbog naslova filma(SRPSKI FILM) za sve nas SRBE je ovo veoma velika UVREDA mnogo lepse bi zvucilo naziv kao na primer:ZIVOTINJA U COVEKA.Naslov filma ne sme da se dozvoli!!!!!Ako se uradi film sa nazivom SRPSKI FILM neka se snima kako se pije,kocka,peva,veseli i pljacka,jednostavno borba za prezivanje.

Comment by mswisi | 2009-10-21

Ako ti gledas ovoj trailer do kraj, ti si bolestan - http://www.ckok-y-paj.com/

Comment by Pandy | 2009-10-25

Ja sam pogledala trailer i moram reci da me je sokirao jer nesto takvo jos nisam videla sto se srpskih filmova tice. Jeste brutalan, okrutan film, ima neke bas okrutne scene ali ja jedva cekam da ga vidim jer me zanima o cemu je zapravo rec, kakva ce biti poenta filma. Uostalom, volim raznovrsnost pa mi se dopada to sto nije ovo jos jedan tipican srpski film. Ja zivim na zapadu i iskrena da budem, svako ko je gledao neke srpske filmove ovde misli vise ili manje da su to vecinom neki ratni filmoviili "tranzicijski" filmovi koji su prepuni nekih komicnih scena ali na kraju krajeva prikazuju tuznu i bolnu istinu sta se sve desavalo na tim prostorima, tako da je ovaj film nesto sveze iz Srbije. A sto se tice naziva...sa jedne strane se slazem sa nekima koji kazu da to ipak oslikava situaciju u Srbiji i da je kao takav naziv filma posve korektan, a sa druge strane ne vidim potrebu za izrazavanjem nacionalizma na podrucju umetnosti/kulture. Ipak je rec o filmu... Sve ima svoj plus i svoj minus. I jos nesto: oni koji misle da je ovo nesto nevidjeno, da takav film jos niko nije snimio, mnogo je pogresio. Samo pogledajte americke horore...jedan strasniji od drugog. A i ne treba da film bude pun nasilja, sexa i nekih odvratnih scena da bi se covek nesto naucio- psihicki filmovi poput The ring mogu mnogo uticati na neciju psihu.

Comment by Anti-puritanac | 2009-11-12

Pozdrav svim puritancima koji se sablažnjavaju nad ovi trejlerom i imenom filma. To znači da ovo ostvarenje pogađa baš tamo gde treba-u zatucanu polupismenu populaciju koja se javno skandalizuje eksplicitnim scenama i izigrava neki moral, a noću vršlja po najogavnijim porno-sajtovima, vara i tuče svoje supružnike i truje komšijama pse.

Comment by Marko Markovic | 2009-11-15

Au, sta reci? Prvo oko imena. Po mom skromnom misljenju ovaj naziv nosi odredjenu odgovornost i ako su vec uzeli ovakvo ime onda ljudi odgovorni za film treba da snose posljedice u slucaju da je on potpuna glupost jer ce nam time naciniti veliku stetu u svijetu.

Drugo, film stvarno izgleda bolesno ali naravno kao i takav moze biti odlican (sjetite se Se7en-a). Naravno treba zabraniti djeci da ga gledaju a kome se ne svidja tema ne mora da ide da ga gleda.

I jos samo da se osvrnem na jednu stvar. Istina je da su ljudi kod nas neobrazovani i da se mene pita ja bih zatvorio Grand a Mileta, Mitra i Stoju odveo na radnu akciju ali da li stvarno treba ici u ovoliki ekstrem da bi se razmrdala ova nasa drzava? Da li vi stvarno zelite da ovo nacinite mejnstrimom i da nam ovakvi filmovi postanu svakodnevica? Ne bih bas rekao...

Comment by Spid | 2009-11-18

Kad je pocinja film izgledalo mi je ok.... mogu da kazem da je film exstra na neki bolestan nacin svaki film ima svoje nedostatke i dobitke verujem da ima ovako nesto u srbiji. Ja se ne stidim svoje nacionalnosti vec se ponosim sto sam srbin i imam istoriju ali naziv filma me malo ubija. Neka promene ime filma ne bi volio da sa ovakvim filmom ucem u evropu i ovako nas gledaju ko zivotinje sta ce tek. Film je teska psihologija i verujem da ce biti dobar, ali trazim da se promeni IME FILMA ima nas dosta koji tako mislimo i verujem da ce biti dosta ljudi koji ce mitigovati za ime ipak ime filma je dato po narodu sto bi trebalo da znaci da smo mi svi takvi sto nije tacko. mislim da ovaj film ima dosta da utice na psihu tako da bi ja stavio +25 godina ne zbog porno scena koje su filmu vec zovg teskog filma siguno deluje na psihu tako da ne bi pusto mlace od 25 god da ga gledaju.

JEDNOSTAVNO NE BI VOLEO DA MI OVAKVI FILMOVI POSTANU SVAKODNEVNICA! SIGURNO IMA JOS MNOGO VAS KOJI MISLIMO ISTO

Comment by Sm1Le4MeNow | 2009-11-20

Osim shto nemam pojma zashto je naslov ovakav,fil izgleda odlichno...da oslikava srbe,ne oslikava,nimalo...a to shto se nekima radnja ne svidja...ne moraju da gledaju.Mozda je ime takvo samo da ukoliko ostvari neki znachajniji uspjeh na stranoj sceni,afirmishe drzavu...btw,muzika iz trailera je odlichna.. :D

Comment by Anti-puritanac | 2009-11-26

"Comment by Marko Markovic | 2009-11-15
Po mom skromnom misljenju ovaj naziv nosi odredjenu odgovornost i ako su vec uzeli ovakvo ime onda ljudi odgovorni za film treba da snose posljedice u slucaju da je on potpuna glupost jer ce nam time naciniti veliku stetu u svijetu."

Aha, a naš ugled u svetu je do jaja pa će baš ovaj film da ga upropasti...

Comment by MAXX | 2009-11-30

Brate.. do jaja sjeban film....

Comment by mare | 2009-12-02

ma sta vam je bre ljudi vi ko da neznate u kakvoj zemlji zivite mi samo bolesno dobre filmove umemo da pravimo

Comment by Sargarepa | 2009-12-04

Kao da ljudi već ne znaju da se takva sranja dešavaju. Sada moraju to i da gledaju! Ovo bi trebalo da ima neku edukativnu funkciju ili šta? Ovaj film bi trebao da osvesti ljude?? Pa, mi smo već videli dosta užasa i bola. Ovaj film vidim samo kao pokušaj da se šokira javnost i skrene pažnja na već dovoljno jezivu Srbiju. Svaka čast - ne pomeramo se nikud od toga. SSSS!

Comment by Mata | 2009-12-04

Ništa neubočijano od psihopate Radivojevića, urednika šok-koridora, koscenariste Čarlstona za Ognjenku.
Za mene nije ni iznenađenje, već očekivano. Malo sam iznenađen izborom glumaca koji su se odazvali.

Comment by Anti-puritanac | 2009-12-18

@ Sargarepa

A ko te tera da gledaš? Niko ne mora da gleda ono što mu se ne dopada. Ovo je film, fikcija, i porediti ga sa onim što se stvarno dešavalo u Srbiji u proteklih 20 godina je licemerno, neukusno i predstavlja jednu degutantnu i neveštu zamenu teza. Obožavam lažne moraliste koji dođu da pljuju po filmu koji sadrži nekoliko eksplicitnih scena, a onda samo uključe novi tab i otvore neki pedofilski sajt. Licemeri.

Comment by u-man | 2009-12-27

dobro ljudi sta ima novo za ovaj film. jer se ga moze kupiti u srbiji? jer je igro vec u kinu?

Comment by Aleks | 2009-12-29

Konacno nesto novo. Izgleda da su se sve komedije izlizale proteklih 10 god. Citava filmska industija je 2009 podbacila sa nekim teskim filmovima a narodu sve teze i teze. Onda se zapitaj, zasto su puste hale? Kazu da je film odraz drustva u kome je sniman e pa ovaj je to a 90te su bile zlatne! I ovo je Srbija ali moze biti i bilo koji grad u Austriji. Definitivno 10ka za nesto novo!!!
@u-man Kod nas sve kasni pa se cude sto nema novca za snimanje filma. Primera radi u svakoj prodavnici ima album Stoje ali ne i naseg filma a da ne pocinjem o kvalitetu tih istih "DVD" izdanja. Sto se tice "Kina" ima 3 u celoj zemlji koji mogu da prodju ovo ostalo su olupine komunizma.

Comment by koman | 2009-12-30

boles

Comment by malena | 2010-01-07

dajte ljud sta vam je,kakvi se to filmovi prave kod nas?ovo je teska bolest.kakvu poruku saljemo nasoj deci ovakvim filmom?kakav bolestan um moras da imas da bi snimio ovo?nije mi jasno kako su samo nasi glumci mogli da se odazovu na poziv za snimanje ovakvog filma?gade mi se svi koji su ucestvovali u ovom filmu.ODVRATNO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment by Neuro | 2010-01-23

Film bi prvo trebalo odgledati, a zatim kritikovati isti... Ko je gadljiv na eksplicitnu radnju neka ne gleda ali neka se i suzdrzi od komentara. Ja za sada mogu reci Wikluh Sky svaka cast za muziku, ovo je tvoj masterpiece!!!

Comment by Marko | 2010-01-26

Sad se snimaju samo ovi bolesni filmovi da bi bili drugaciji i sokatni a takozvani alternativni reditelji samo tako i znaju da skrenu paznju na sebe. Ako je nesto bolesno, cudno i bizarno ne mora da znaci da je kvalitetno. Svi ste vi kopije jednih drugih.

Comment by Grmaljče | 2010-01-31

vidim da je neke iznenadio ili cak sokirao izbor glumaca. e, pa razmislite...sta ce tim velikim glumcima ova blamaza? sumnjam da im je ponudjena `nepristojna` kolicina love zbog koje bi zanemarili to sto se pojavljuju u ovakvom smecu.
a mozda ipak oni misle da ovaj film nece bit` smece, da nece unistit` ugled srbije i njene kinematografije, a tako ni njihove karijere...
da li bi mogao da poremeti um nekog klinje - pa stajace pored njega neka markica tipa +18, +21 ili cak +25, pa tate i mame nek cuvaju svoju decu...ko pa`ne u iskusenje i pogleda ga sam je kriv
na kraju krajeva, ovo je samo fikcija, a stvarnost, horor i bolestina su karleuse, arkani, kristijani, stojanke, kitici i ostali krmci u koje se mnoga deca pretvaraju...

Comment by Milos | 2010-02-02

Muka mi je od onih koji se pitaju da li cemo sa ovakvim filmom u evropu. Evropa i Svet su davno videli ovakva ostvarenja, sa istom tematikom Snuff Film. Pogledajte "8mm", Nikolasom Kejdz, snimljen 1999.
Ili di mozda isti ti hteli da nas u Evropi i Svetu predstavlja Seka Aleksic i Jelena Karleusa.

Comment by Milan | 2010-02-06

Konacno da se neko potpuno oslobodio uobicajene srpske forme, bravo za ekipu koja je ucestvovala u stvaranju filma. O kvalitetu filma posle premijere. Za one koji vole lepe filmove za preporuku film Gregg Arakija - Mysterious skin.

Comment by X Man | 2010-02-07

Ovakvi filmovi, sa ovakvim krvozednim, umobolnim sadrzajem na ovim prostorima pre recimo 25-30 godina bi odmah isli na 'crnu listu'. I to sa razlogom! Neki danas pricaju kako je Titovo doba bilo "kolektivno ispiranje mozga", "diktatura"..itd Ali onda su bar generacije 60-ih, 70-ih rasle benigno, bez pojmova o mrznji, patologiji, nasilju. Film kao umenost koja treba da na neki nacin preslikava zivot oko nas kroz viziju autorskog slobodnog izrazavanja..pa onda znaci da ovakvi filmovi samo potvrdjuju koliko je nase drustvo zapravo rastrojeno, bez ikakvog progresivnog pravca otislo unazad, degradiralo se u tzv 'demokratiji' od raspada sfrj pa sve do danas. Sirotinjski nema sta...

Comment by X Man | 2010-02-07

Ps. I jos bih dodao samo ovo...postujem pravo da svako ima svoj stav i misljenje, ali svi oni koji u ovom filmu vide nesto 'uzbudljivo', 'zanimljivo', 'umetnicki provokativno na pozitivan nacin'..itd trebalo bi OZBILJNO ALI ZAISTA OZBILJNO da se zamisli nad svojim unutrasnjim mentalnim sklopom... Jer vise je nego tuzno a pre svega zabrinjavajuce to sto ljudi u ovakvim filmovima(kao i svim slicnim) vide 'izraz pozitivne umetnicke slobode i stvaralastva'. Ne znam, kuda ide ovo drustvo..haos...

Comment by niko | 2010-02-07

X Man, praviš li ti razliku između pravog nasilja i umetničkog, filmskog prikazivanja istog, to su dve odvojene stvari. Prikazivanje seksa, nasilja i brutalnih scena u ovom filmu, kroz jednu umetničku formu imaće izrazito terapeutsko dejstvo za celu naciju. Bolje je sve to gledati na filmu nego prisustvovati istim scenama svakodnevno uživo. Kamo puste sreće da su ovakvi filmovi postojali još pre 30 godina, tako bi urođenu žeđ za nasiljem naš narod upravo kroz ovakve filmove ugasio i ne bi morao da započinje sve ove ratove.

Comment by podoj | 2010-02-08

Does anybody know what is that music called??

Comment by niko | 2010-02-08

Music is made by Đorđe Miljenović a.k.a. Wikluh Sky. In first trailer there is part of song Zeko i potočić http://www.youtube.com/watch?v=DHW47tU4biw. Sorry about my english.

Comment by NikoBitan | 2010-02-09

Prvo: potpuno se slazem sa komentarima Anti-puritanca.
Glumite tu neke patriote, a ni maternji jezik ne znate! BRUKA!
Ne znam kakav je film i ne znam da li cu ga odgledati(nadam se da hocu), ali cini mi se da obecava. Svaka cast za ekipu, trebalo je skupiti hrabrosti i uraditi tako nesto u ovoj primitivnoj zemlji gde ljudi ne razlikuju umetnost od stvarnosti, ali su u svakom trenutku spremni da kritikuju!
Muzika je fenomenalna!

Comment by zoggo | 2010-02-09

Jel zna neko gde mogu skinuti film ili bar muziku??? Hvala. Ajte da vidimo linkove :P

Comment by Aleksandar | 2010-02-14

Дакле, Икс Мен, по теби је овај филм болестан и свако коме се допада идеја није нормалан, а чињеница да се свакодневно клинци свуда по Србији боду ножевима и убијају пиштољима, док се пале на "Гангста" реп, Секу, Стоју, Кристијана и друге идиоте који форсирају такав животни стил, у реду. Стварно не знам ко овде треба да се запита над својим менталним склопом.

Comment by Watcher | 2010-02-15

Is this film even in wide distribution? The topic is in the stuff of legends. There is no proof that alleged snuff movies even exist. It's a very sick and heinous idea of it's own.

Comment by Pampp | 2010-02-17

Film mislim da ce biti vrh...prosto jedva cekam da ga gledam...da li neko zna da li ce se davati u bioskopu i kada ili...???

p.s.ovakav film i bilo koji drugi uopste ne mora da predstavlja nasu drzavu...kakva su vam to razmisljanja...zasto ne bi probali nesto novo...zasto film mora da ima veze sa nasim ulaskom u Evropsku uniju?
Totalno podrzavam film i napokon ce biti nesto novo u ovoj drzavi,pa makar i film...zahvaljujem reditelju filma :P

Comment by ACA | 2010-02-22

Kretencine koje kazu da je sranje su u zabludi....konacno i mi da izadjemo iz melanhonije poput "srecnih ljudi,lepe brene" i tako tih sranja!!!! Ziveo inovativan SRPSKI FILM!!!!!!!

Comment by Al Mujahid | 2010-02-22

La illahe ilellah srbadijo ovom bolestinom od filma ste citavom svijetu pokazali kakvi ste. Dobro veli moj babo,kolji vlaha u ime Allaha dz.s. elhamdulillah. Allahuakbarr!

Comment by gaga | 2010-02-23

AAAAAA kakav film, kakav soundtrack, fantasticno...

Comment by Nenad KG | 2010-03-03

Ovo sto se moze videti iz trailera je odlicno uradjeno. Ne znam zasto neki misle da je tema koju ovaj film obradjuje srpski izum i zasto pljuju scenaristu i reditelja. Ocigledno za Tarntina, Rodrigeza ili Rota nisu culi...

Comment by delija87 | 2010-03-14

Kad izlazi?

Comment by Srbin | 2010-03-16

@Al Mujahid - ovako su ti turci obradjivali prababu pa ti babo prica na srpskom i ljubi alaha istovremeno.. Trailer ukazuje da je gadna tematika, ipak za ocenu kvaliteta filma, tek kada ga pogledam...

Comment by Dunja | 2010-03-16

Nije bas morao da ga nazove SERBIAN FILM, svet vec ima dovoljno ruznih asocijacija na nas, mogao je da ga nazove FILM REDITELJEVE KEVE ili tako nesto...

Comment by peegee | 2010-03-16

hahaha
kakvi komentari :D

ajde, onda, trk na avatara, mislim da se jos daje.. a posle na 3d ice age!

Comment by Lily | 2010-03-17

Ma mozete da pricate sta hocete ali uzasno je tendenciozno snimiti po mnogima najgrozniji film ikada pod ovakvim imenom jos pricati kako je to izraz stava povodom situacije u srbiji... a stav se izrazava snimanjem porodjaja i silovanjem novorodjene bebe, silovanjem na nacine nepojmljive i mnogim bolesni umovima itd.. i pretenciozno to zvati necim sto odslikava realnost u jednoj Srbiji. Ma dajte ljudi.,. ovo ce uci u legendu to je tacno, ali ne zato sto je dobar film nego zato sto je najbolesnija filmska tvorevina ikada pravljena za komercijalnu upotrebu.

Comment by disfunction | 2010-03-17

@Watcher - yeah...like there's no proof about trade in organs. so it does not exist...aaaaaaaxaxaxaxaxaxaxahhhh....LOL
i also want some kind of things dont exist at all. but unfortunately they exist.

Comment by Vladimir | 2010-03-17

Nazalost ovo je nasa surova realnost! Mozda bi reziser ovog filma i hteo da napravi neku ljubavnu melodramu ali sta to vredi kad vise nikom ne zavredjuje paznju takva tema.Snima se prvenstveno ono sto ljudi traze, sto ce biti najgledanije, i na kraju krajeva doneti profit celoj ekipi.I ja se slazem da je film jedna bolesna psihodelija ali... Kud svi Turci tu i mali Mujo!

Comment by tihi | 2010-03-17

Do dzaza, ko voli horor fimove. Ne razumem cemu djevla ameri snimili 1000000 ovakvih pa ih gledamo i kao dobri horori. I kada krenes dalje svaka zemlja snimila po koji ovakav zasto da ga i mi ne snimimo. hehe Malo i mi da plasimo holivud ne samo on nas.

Comment by Sanja | 2010-03-18

...X-manu: tebi su se pobrkali loncici. Vrati se ti na tvoje lepe 60te i 70te, pa se podseti sta se sve u tom dobu desavalo.
Mada i nije to neko poredjenje.
Ne znam zasto ste se nakacili na PRVI film koji imao SVETSKU premijeru u USA, a dolazi iz Srbije?? Stvarno mi niste jasni. Nisu filmmakeri zadrti, vec vi! Oni su odneli SRPSKI FILM u svet, o njemu se prica i pise, a vi sedite i negativno komentarisete. Vas niko ovim nije uvredio, ali ako se osecate prozvanim, to opet proizilazi is srpskog komplexa! Oslobodite ga se ljudi! Film je stvoren da sokira i to je uspeo! Film je stvoren da bude primecen! I to je uspeo! Film je stvoren da osvesti ljude i direktno pokaze sta se dasava! I to je uspeo! Film je stvoren da se o njemu prica! I to je uspeo! Film je stvoren da 'neko' oceni kvalitet! I to je uspeo! Film nije stvoren da sevama dopadne, to mu ni nije bila poenta! I u to je uspeo!
A sto se tice teze da treba da se zove REDITELJEVA KEVA, moze i to! I OPET bi uspeo!
Cao sitni ljudi...

Comment by Toni | 2010-03-18

Tek jučer sam "otkrio" novost sa Srbijanskog filmskog neba i sudeci po "traileru" film je totalno kontroverzan i "začinjen" veoma pikantno za neke želudce. Sto ljudi-sto cudi,.sto sela-sto običaja,..pa ko voli-neka izvoli :)))

Comment by M. | 2010-03-18

Comment by M. | 2010-03-18

Mislim da je jos rano suditi o filmu,pogotovo na osnu pogledanog trailera.Sto se tice misljenja,ne bih stao ni na ciju stranu jer ipak umetnost a pogotovo dramska,uopste(u ovom slucaju filmska),iziskuje siroku objektivnost i sagledavanje motiva,sredstava i ciljeva na jedan posve drugaciji nacin.Susreli smo se sa "jos jednim"fenomenom revolucionarnog izrazaja kroz "umetnost"(ne znam koliko ste vi ljudi upoznati sa umetnoscu i stvaralastvom,ali zna se ipak da ovaj film nema ni jednu tendenciju da bude umetnicki).Vecita je zelja stvaraoca da svet oko sebe promeni te da svojom revolucijom duhovno podigne drustvo na jedan visi stepen.Gledaocima je sada donet jedan domaci "fon trirovski"izraz u kome su upotrbljena sva eksplicitna sredstva radi budjenja covekove svesti o drustvenim anomalijama danasnjice.Zelim samo da vas pitam:Da li je ovakav nacin jedini i da li smatrate da se stvaralacka kreativnost i bunt zavrsavaju na ovakvoj postavci?Da li mislite da je nuzno pribegavati ustaljenim metodama koje su se svaki put pokazale neuspesnim i rusilackim?

Comment by can girl | 2010-03-19

http://www.fearnet.com/news/reviews/b18477_sxsw_2010_review_serbian_film.html

Comment by lela | 2010-03-19

a (very) horror-friendly film critic Scott Weinberg said:

"I think the film is tragic, sickening, disturbing, twisted, absurd, infuriated, and actually quite intelligent. There are those who will be unable (or unwilling) to decipher even the most basic of "messages": buried within A Serbian Film, but I believe it's one of the most legitimately fascinating films I've ever seen. I admire and detest it at the same time.

And I will never watch it again. Ever."

Comment by vlado kos.met | 2010-03-19

U potpunosti se slazem sa Sanjom.Ovde je puno ljudi koji ocenjuju film pozitivno ili negativno,medjutim film i jeste svroren da bi neko iz evrope video da Srbija moze da napravi dobar film,iako se ne slazu pojedinci iz ovih komentara.Previse jeste krvi u filmu ali to i daje najvise paznje,to je izgleda i pojenta pravog horora zar ne :-) Sve pohvale Srpskom filmu i Sanji:-)

Comment by Peca | 2010-03-19

Film mi deluje kao kopija Joel Shumacherovog 8mm i par elemenata Hostela i Guy Ritchijeva perfektna surova i shtrokava kadrovska umeshnost sa kamerom.Mislim da ce film biti odlichan, prvenstveno zbog kvaliteta glume i produkcije, bez obzira na slichnosti sa drugim filmovima koje sam uochio u trejleru.Nadam se da ce uskoro doci u bioskope.

Comment by milli | 2010-03-19

Ja zivim u svedskoj i sramota nas je ovoga, i tako su srbi ocrnjeni kao psikopate, ubice i kriminalci...film je crn i tezak i stvarno bolestan.I zasto bas to ime, nema veze sa radnjom filma?

Comment by @milli | 2010-03-19

milli, ostani u Švedskoj

Comment by Psiho | 2010-03-20

Hahahahaha, au puko sam od smeha chitajuci ove komentare. Ovaj se moli Bogu, ovaj mudzahedin zove alaha u pomoc... Ludilo! Smirite se malo ljudi, to je samo FILM. Kakav god da je imate izbor da ga sagledate ili ne. Meni se vise gade oni sto se boje sta ce drugi misliti o nama i kako necemo moci u Evropu sa ovakvim filmovima haha. Zabole me bas za Evropu i sta ce drugi misliti o nama, film nisam gledao ali po reklami vidim da recept za "Srpski Film" definitivno nije unisten. Bice nasilja, seksa i dosta bolesnih i depresivnih stvari.

Comment by tanja | 2010-03-20

mozda je film dobar mozda nije, videcemo, ali naslov je bezveze stvarno

Comment by Gago | 2010-03-20

Za sve "kulturne" ljude neka pogledaju Requimum for a dream i neka vide koliko zivot moze biti zajeban. Wake up people

Comment by lolwat | 2010-03-21

film baš izgleda da obećava a svi vi koji ste "omfg ovo je tako uvredljivo i bolesno" roknite se odma. kiss

Comment by dada | 2010-03-21

ovo vam je samo poruka pravih dobrih glumaca sta vas lako moze ocekuje u toj evropi gde tako zurite a bogami i na zapadu , ..... nista novo vidjeno samo korektno pokazano bez ulepsavanja ,,,,

Comment by -[CCCC]- | 2010-03-25

Ma sta drukate kurac bre .. Ovaj film je EXTRA .. Idi gledaj Hellraiser to je isti sranje i to je HORROR.. Koji ti je kurac da places za EU!! Ovo je nasi horror, budi HAPPY MAN =D

Comment by disto | 2010-03-25

totalno bolestan film!
nemoze bolje;)

Comment by Fasciniran | 2010-03-26

Trailer je veoma obecavajuci! Kada ce moci da se pogleda na nasem trzistu?

Comment by nidza | 2010-03-26

XAXA ljdi iskulirajte malo sa tim komentarima..Film je veoma kvalitetan i primecu je se da su mu uzor bili neki americki filmovi pre svega SAW...Mislim da ce ovo biti odlican film i pokazati da i mi mozemo nesto ozbiljno da napravimo u zadnje vreme...

Comment by MIKI | 2010-03-31

slucajno sam naleteo na trailer...
WoW jedva cekam!
Ovo nije za svakog, vec za nas koji cenimo

Comment by PFFF | 2010-04-01

E nidzo svaka ti cast za odvalu sa SAW filmom... Nije tu samo klanje jer ako malo procitas o filmu videces.

Comment by Kixx | 2010-04-03

Znaci ovaj film me je skroz zaintrigirao svojom neobicnostcu. Jedva cekam da izadje ! Nego , oni ljudi kojima se ovo ne svidja , niko vas ne tera da gledate ... Mada ne znam sta vas je zadrzalo da odgledate ceo trailer? Lepo zatvori taj trailer i gledaj zikinu dinastiju ili stagod...

Comment by Psalm 69 | 2010-04-04

da li je ovaj film izaso a ako nije kad ce izaci thx

Comment by bayazit | 2010-04-15

srpsko i vase.
sta ocekujete nakon pljacki, silovanja, ubijanja po cijeloj bivsoj jugi (a voljeli smo vas).
samo jos da se dacic pojavi kao distributer ili jos bolje ministar odbrane tadic, pa da ga celi svet pregleda...

Comment by Nikolaj | 2010-04-20

bayazit sipu ga ti meni bre, koga ste vi voleli?
To je samo vasa bolesna prica, iako je ovo nas film, nije za vas, jer ste svi pederi.

Comment by Wican | 2010-04-23

ne svidja mi se naslov filma..mada ovaj film izgleda kao i vecina nasih filmova, pun krvi, nasilja i psovki... u svakom slucaju, volela bi da odgledam... na kraju krajeva volim Sergeja i Srdjana...

Comment by LoCo | 2010-04-24

Pretpostavljam da je ovaj film poziv za budjenje i otvaranje ochiju, iako to neki ne prihvataju, sustina je i dalje tu: jedno je biti slep, a drugo je biti slepac!

Comment by milenijum | 2010-05-09

bayazit kad vec pricas gluposti proveri sta radi Tadic

Comment by Miroslav_NS | 2010-05-20

Da li neko zna gde ima da se skine ovaj film? Hvala unapred!

Comment by name | 2010-05-21

Film je sranje.Vec vidjeno.Odavno sazvakana tema.Naslov nema veze s mozgom.

Comment by Johnny | 2010-05-23

Nije nepoznato da su se i ranije snimali kontraverzni filmovi i filmovi sa eksplicitnim nasiljem. Neko je gore naveo da su ih snimali i spanci i italijani i da te zemlje spadaju u evropske zemlje kao i mi. Problem je u tome sto oni svoje filmove nisu nazvali Italijanski ili Spanski film, kao sto je slucaj sa nama. I sami smo svesni kako kotiramo u svetu i kakvo misljenje taj svet ima o nama. Sa ovakvim etiketiranjem nasilja imenom nase zemlje samo ide u prilog tom stavu/misljenju. Radnja filma mi ne smeta. U pitanju je umetnicka sloboda. Volim nase filmove i glumce ali ne voditi racuna o nacionalnom interesu, a to je u ovom slucaju, ne reklamirati Srbiju kao Sodomu i Gomoru, za mene nedopustivo. Ostaje mi samo da mislim da neozbiljna i banana drzava kao sto je nasa i ne zasluzuje bolje.

Comment by BUDALA | 2010-05-23

Ajde ljudi ne serite, kolko samo ima pedofila i manijaka koji rade ovakve stvari u modernom svetu niste svesni... OVO JE REALNOST!!! I receno je da je brutalan film i da nije za one sa sl;abim stomakom, ko ne moze da podnese neka ne gleda.

Comment by Pampp | 2010-05-23

hahhahahahhahahhahhahahah...samo da se smejes na glupe komentare...nego da li neko zna kada ce da izadje kod nas film,ne mogu da ga docekam vise???pozzz za sve

Comment by NoName | 2010-05-24

Polovina scena su iz sado-mazo porno filmova.Bolje da snimaju porno filmove.Dok jos mogu.Mozda i zarade nesto.

Comment by NESSA | 2010-05-31

Stvarno ne znam sto se owde ljudi toliko cude da je film bolestan i takve gluposti pa ako ocete neki happy i radostan film gledajte neku komediju ZNATE li ljudi sta je HOROR???

Comment by Arguss | 2010-06-13

Film prikazuje nasu realnost u obliku porno/horor metafore, no to me i ne cudi s obzirom kroz sta je sve prosla nasa zemlja a pogotovo ljudi. Odlican film koji na metaforican nacin prikazuje srpsku realnost.

Comment by kslkps | 2010-06-13

ma degeni sisajte mi kurac , isao sam u pola 3 ujutru da bi gledao film... bolje da nisam ni istao imbecili glupi ... a ovog Srdjana Spasojevica , ako ga nadjem , bash cu ga fino iznabadati pa da vidimo kada ce da snima opet...

Comment by bela | 2010-06-14

kakav horor....o cemu pricate pacenici?!ovo je smece a ne horor!jadni su svi koji su ucestvovali u snimanju ovog djubreta!

Comment by Ognjen | 2010-06-28

ja nisam odgledao film i zanima jer bila premijera i gde moze da se vidi.... jeste ga gledali pa kritikujete?.. jel iko od vas gledai Trirovog Antihrista?

Comment by sab | 2010-07-02

Ja koja sam iz hrvtaske,kad sam vidila trailer bila sam oduševljena. mislim da naziv filma ne bi trebali smatrati uvredom jer ovo vam je reklama, promoviranje,. da,možda će vas u svijetu znati kao bolesnike koji su napravili taj film,a možda i kao one koji su imali muda ovako nešto pustit u javnost. jer ovo je dio javnosti. oni koji vole da im se farbaju oči nemoraju gledat. al ne budite zatucani. panika je nastala oko filma jer je pun seksa,krvi,nasilja... sve što je jedan film treba i donijeti. iako možda ne u tolikim razmijerima. xD bit će to jebeno... samo gledajte!

Comment by Petar | 2010-07-08

Uredu, nisam neki pobožni tip da se backaram oko hrišćanstva, da sebe lažem da je sve crno, ali nisam ni neki nuklearni patriota da se divim ovoj gadosti. Strane medije sa filmovima kao Hostel su već dovoljno ulepšale ideju o propalom životu u istočnoj evropi. Kako se ne sramote režiseri i producenti ovog filma? Umetnost? Tu nema nikakve umetnosti. Film ima i dobru stranu, ljubitelj sam snff-ova, muzika je odlična, ali ne treba da se zove A Serbian Movie. Bilo je samo vreme kada će Sergej Trifunović da nas sve proda, kao i Todorović. Srpska kinematografija je već dovoljno bila loša, a ovo joj ništa ne pomaže... 5.5/10

Comment by Draqula | 2010-07-12

Ovo JE BOLEST!..JEBEM JA MAJKU OVOM REDITELJU!!..TITL NA ENGLESKOM,ZA STRANO TRZISTE,DA NAS PRIKAZETE KAO JEBENE BOLESNIKE!!..KO LI JE OVO FINANSIRAO??..ODGLEDAO SAM CEO FILM I PEGLA MI SE!!..STO JE NAJJGORE GLUME tRIFUNOVIC,ZUTICKA,TODOROVIC!!!...STRASNO!!

Comment by NEBITNO | 2010-07-12

a ova iz Hrvatske ("sab"),e mozda nam uruce i oskara za jebeni film,..alo bre,odakle nekome ideja za ovakav film...i da citiram Vukmira odnosno Sergeja Trifunovica u sceni kada otac jebe sina a njegov brat jebe njegovu zenu i kaze Vukmir:"ovo je prava srpska porodica!!!!"..pizda da mu pizda materina.gotivio sam ga dok nisam pogledao ovaj film...ovaj film predstavlja cist napad na Srbiju i srpski narod...i ne bi me cudilo da ga je finansirala neka strana vlada

Comment by Sandra | 2010-07-13

Sram da vi e razocaraba sunm totalno i se sramam da kazam deka imam poteklo od srbija! Da bev tamu bi gi tuzela

Comment by MONTENEGRO | 2010-07-16

E DA VI ZA VAZA SVE NASVIJET JEBEM, POSROVI, JEBACUCE, I PICKE SVI DO JEDNOGA KO GOD JE IMA ISTA SA SNIMANJEM OVOGA SRANJA. IDI SPASOJEVICU U PIZDU MATERINU I TAMO OKLE SU TI DALI PARE DA SNIMIS OVO. NIKAD ZA TEBE NISAM CUO ALI UZ ISTO SAD CU SAZNA SVE STO MI TREBA, VIDIM LI TE DJE ILI DODJES NA NEKU PREMIJERU U CG,,,
UPOTRIJEBI SAD MASTU STO CE TI SE DESIT PICKO JEDNA !!!!!!!!!

Comment by pantera | 2010-07-16

OVO JE UZAS OD FILMA AKO SE UOPSTE MOZE NAZVATI FILMOM!!!! CAK NE MOGU DA VERUJEM DA SU NASI AJD DA KAZEM DO SAD NORMALNI GLUMCI PRISTALI I PRIHVATILI DA SNIMAJU OVAKO BOLESTAN FILM!!!! NEZNAM KOME JE SAMO OVO PALO NA PAMET I KO SETIO DA NAPISE I SNIMI OVU GADOST!!!!
A KADA NEKO SA STRANE BUDE GLEDAO OVAJ FILM IMACE VERUJEM "JAKO POZITIVNO MISLJENJE" O NAMA!!!!

Comment by Maja | 2010-07-17

Film sam gledala od prvog do poslednjeg minuta i molim gospodu ''umetnike'' da manje seru, sta je tebi umjetnicko u silovanju novorodjenceta ili sopstvenog djeteta, hajde molim da mi neko objasni. Vi ste kao pametni jer shvatate a mi smo paori, budale, primitivci, mi to ne shvatamo. Zivim u Austriji, medju vec etiketiranom pedofilskom i incestnom nacijom ali vala se i njima okrenuo stomak, tuzno je da postoje takvi profili ljudi i da navina bica stradaju na najgori moguci nacin, ako mene pitas moze moj klinac slobodno da slusa Stoju i Cecu i da ga neko ubije na ulici, metak, trenutna smrt ali da ga neko siluje i izivljava se na najgore nacine...biram ipak ono prvo!!! Kad mi Srbi prestanemo da jedemo svacija govna i trazimo umjetnost u svemu sto ne mozemo da skontamo e onda cemo biti ljudi i moci da napravimo Srpski film a ovo treba preimenovati jer ovo nije ni srpsko a ni film, ovo je obican film za pedofile, sadiste, mazohiste i treba da se nadje na zabranjenim internet stranicama, u ilegalnoj prodaji i slicno a ne u bioskopu, kakva crna umjetnost...treba bagru na psihoanalizu!

Comment by joj | 2010-07-18

ovde srbija gori a baba se ceska. zutka bruuka,sergej u obdanistu...bubanj kida!
a radiivoje iz selo piksla glavu brise.

Comment by nkkk | 2010-07-19

speed i viagra to je sve sto je htio da kaze ko nije probao nista mu i nije jasno a to se uveliko konzumira ..............

Comment by Gary Britavski | 2010-07-20

G-man like! Movie look sexy! Maybe I should return to doing stagg films again and be like big man in this movies!

Comment by Bane | 2010-07-20

Film je realno sranje. Bez ikakve radnje.... Dosadan. Pocetak i previse razvucen, kraj skarabudzen. Razocarenje.... VELIKO
A sto se tice bolesnih scena, ili njih nema, ili sam ja jos bolesniji pa ih ne vidim.

Comment by Bane | 2010-07-20

BTW.....
Film samo prikazuje realno stanje u nekim drustvima svugd eu svetu pa i kod nas.
A LjUDI, SERGEJEV LIK JE NESTAO U JAPANU.
DA LI JE NEKO GLEDAO NjIHOVU KINEMATOGRAFIJU????????
OVO JE KLASICAN JAPANSKI S&M PORNIC STO SNIMAJU NA FILMU.
a GORE JE NEKO SPOMENUO EVROPU.
JEBALA TE EVROPA.

Comment by Luxus | 2010-07-21

Upravo sam odgledao film i mogu reći da bolesniji film nisam gledao, a ovog Srdjana Spasojevica i Aleksandra Radivojevica (scenraisti i reziseri) treba poslati na robiju mamu im jebem bolesnu. A malo prije sam naletio na clanak da bi se u Njemackoj mogli naci pred sudom zbog scena pedofilije... Ne treba cekati njemacku treba im ovde presuditi mamu im jebem...

Comment by MilanM | 2010-07-21

Internet su preplavile kritike, ili bolje rečeno pismena zgražavanja, nad aktuelnim srpskim kinematografskim ostvarenjem nazvanim kratko - Srpski film. Većina ovih kritika dolazi iz inostranstva, što je i razumljivo jer je film zapravo van Srbije jedino i prikazivan. Očekujući da će reakcije iz celog sveta na ovaj film odobrovoljiti konzervativne srpske relevantne instance da ipak dozvole i domaćim konzumentima pravo i slobodu na uživanje u istom, autori filma su istovremeno očekivali da će slične reakcije dobiti i od naših ljudi koji su nekako ipak došli do snimka - šok, gađenje i osudu.
Svedoci smo da u domaćoj štampi i na televiziji gotovo svakodnevno svi doživljavamo i čujemo slične reakcije na dešavanja u našoj sredini - nastrana seksualna zlostavljanja maloletnika, morbidno skrnavljenje članova porodice, brutalna ubistva... Tako gledano, sasvim je očito otkud naziv baš Srpski film. Međutim, da li je to zaista naša (srpska) differentia specifica? Da li se to mi (Srbi) gledajući ovaj film ustvari gadimo samih sebe? Ne, to sigurno nije razlog zbog kojeg je film nazvan tako - Srpski film. Ne, jer nasilja i morbidnosti ima svuda, kao i zgražavanja ili pak uživanja u istom. Pored toga, zdrav razum i vera u ljude mi ne dopuštaju da shvatim kao cilj autora filma da nas (Srbe) predstave kao poremećenu naciju, ali je očito da ga je većina onih, koji su svoje kritike bilo kako javno izneli, upravo tako doživela!
Imajući sve to u vidu, nije ni za očekivati da prosečan čovek, pa bio on Srbin ili nešto drugo, gledajući ovaj film kaže: "Pih, pa to je naša svakodnevica!" Čak i da jeste, izgleda da je na ovom našem svetu toliko društveno osetljivih ljudi da ostaje nejasno otkud zapravo toliko nasilja i devijantnosti u našim i životima ljudi oko nas, kao i priča o istim temama u medijima. Film je zapravo pokrenuo jedno jako zanimljivo istraživačko pitanje u oblasti mentalno-seksualne higijene koje bi glasilo ovako: Koliko često i pod uticajem kakvih draži će gledaoci doživeti seksualno uzbuđenje; ili suprotno tome - gurnuti prst što dublje u sopstveno grlo (žargonski - baciti peglu) ili pak zatvoriti oči ili prekinuti film? Ukratko, film nas preispituje, a da mi toga možda nismo ni svesni, u kojoj meri smo seksualno devijanti i koliko smo to spremni da priznamo sebi i drugima. Ovde se čuveno Frojdovsko pitanje - ko je kadar reći šta je u seksualnom smislu devijantno, a šta normalno - može i preskočiti jer je sasvim jasno i neizbežno da presuđujemo mi sami, bilo o sebi (iako teže) ili drugima (gotovo uvek). Sumirajući sve pročitane kritike i komentare o filmu, može se jasno izvući grupna dijagnoza - "svi smo normalni, bolesni su oni koji ovo napraviše!" Da li smo zaista svi tako osetljivi i gadljivi?; ili samo skloni davanju društveno prihvatljivih i poželjnih odgovora? Teško je to bilo kako argumentovano zaključiti. Ali mislite o tome sami. Možda najbolje - baš gledajući ovaj film, po prvi put ili ponovo.
Svakako da je u toku pisanja utisaka o nečemu uputno dobiti uvid u to šta imaju da kažu, ili su već rekli, tvorci istog. Iz intervjua sa autorima filma (dostupnog na Youtube.com) nije teško uočiti dve stvari. Pre svega, već neizbežno nezadovoljstvo stanjem u društvu, a zatim i nezadovoljstvo pozicioniranjem kinematografije i onih koji se istom bave u tom istom društvu. Ma koliko film površinski delovao seksualistički, prema njegovoj pozadini i poruci je, barem u intencijama autora (obzriom da publika tako duboki uvid teško sebi dopušta), vrlo društveno angažovan. Srbija, zemlja patnji i stradanja (o ovome je već suvišno i pisati), "impotentnih sranja od filmova koji nemaju veze sa stvarnošću u Srbiji" (citat autra filma), uvek je dobar primer žrtve kojom je lako manipulisati i koja je spremna da učini sve (ali, izgleda, baš sve!) kako bi "opstala na sceni". Iskren film o srpskom društvu, kažu autori. Možda jeste, možda jeste i više i šire od toga.
A možda je ovo i pravo mesto vraiti se na ono što mi od početka ustvari najviše "bode oči" - zašto baš Sprski film? Pitanje je dvostruko - zašto ga gledati i zašto se baš tako zove. Na prvo pitanje smo verovatno već odgovorili, ali uslediće i rezime na kraju. Na drugo pitanje je odgovor samih autora razumljiv, ali je na njega moguće uputiti novo pitanje - zar nije takva situacija i u mnogim zemljama pored Srbije; zar se u filmu ne govori o nekim mnogo širim i globalnijim problemima? Ostaje mi jedino uverenje da je ime filma zapravo stvar reklame - tako mi je najlakše da verujem...
Na kraju - da li ste spremni da se suočite sa samim sobom i vidite stvarni svet u kojem živite? Pogledajte film. Ne, to nije samo stvar Srbije.

Comment by Ivana | 2010-07-26

Prdlozi za naslov:
FILM ZA DEBILE ili DEBILNI FILM, i
AMERICKI FILM ... jer ovakva sranja su nam iz drage Amerike i doshla.

Umetnost? Kakva umetnost? Sta je poruke, pouka filma? Bolje da adgledas pornic nego ovo, bar se bolje osecas kad svrsis. S ovim brate nema niti svrshavanja niti zabave. 100% rafinirani SHIT!!!

Comment by anchika | 2010-07-27

Ljudi, zaboga, pa je l' vi stvarno mislite da se nikada nista slicno nije zaista i desilo, ovaj film je poruka svima koji su zatucani i koji misle da je skoro sve fino... Jeb.te, bilo kome od nas moze da se desi da nas nekada negde drogiraju i sje.u totalno, da nemamo apsolutno nikakvog pojma da nam napune glavu svim i svacim i onda nas puste... Mislite li da bi bilo ko od nas bio imun na takvo nesto? Niko te to ni ne pita, samo ti otupe sva cula, i tebi druge nema nego da povilenis... Dakle, samo su pokazali kakvih sve sranja ima na ovom jeb.nom svetu, i da treba da korigujemo svoje ponasanje, stavove o zivotu uopste i da NE VERUJEMO nikome. Tri puta meri-jednom seci... Razmislite o posledicama vasih postupaka i vodite racuna sa kim drugujete ili poslujete... Poruka za citav zivot prikazana kroz niz brutalnih ali izuzetno realnih scena! Pozdrav

Film se ne preporucuje mladjima od 14 godina (jer se Boga mi granica debelo pomerila, danasnji 14-ogodisnjaci vec uveliko imaju listu partnera). Roditelji usadite svojoj miloj deci u lepu glavicu koliko je ovaj svet okrutan...

Lep pozdrav, A.

Comment by baltazar | 2010-07-31

pogledajte koliko klinkica ima golishawih slika na facebook-u i koliko drolji ima po srbiji...i treba da wide owakaw film mozda im i dodje iz dupeta u glawu!!!

Comment by dahsjk | 2010-08-03

Moroni, bunite se zbog nekog tamo filma, a ne shvatate da je on prava slika Srbije. Alo! Ne stidite se sto su vasi tzv. srpski "heroji" silovali i kasapili po Bosni. Ne smeta vam kada neki srpski domacin (prava srbenda) psuje svima mrtvu/krvavu majku, i slicne odvratnosti koje ne postoje ni na jednom jeziku i nemoguce ih je prevesti. To je ogledalo Srbije, a to sto se vama ne svidja to sto vidite u ogledalu je vas problem. Problem vam je kada realnost vidite na filmu, a nema veze sto se sve to desavalo u stvarnosti 90-tih.

Comment by aniKa | 2010-08-03

dajte ljudi... ako postoji um koji moze da smisli ovako nesto, znaci da postoje i oni koji su sposobni ovako nesto i da urade.... u fimlu mozda malo preteruju, ali nisu daleko od stvarnosti....pod dejstvom droga ili alkohola covek je u stanju da uradi razna sranja... film je realisticki tako da ono....

Comment by srbenda | 2010-08-04

Alo majmune, nisu samo Srbi silovali u ratovima i kako kazes kasapili,sve strane su to radile i nemoj vise da kenjas kad nemas pojma, a film je dobar, majmuncino

Comment by djole | 2010-08-05

bravo aniKa, isto mislimo, ovo je SRANJE, KOJ UM MOZE OVAKO NESTO DA NAPRAVI, a o glumcima o srdjanu, i katarini!!!!! pa oni nisu smeli to sebi da dopuste, da se spuste na ovolicki nivo!

Comment by marvel | 2010-08-11

film je extra, kome se ne svidja neka ga ne gleda. Srdjan treba da dobije oskara.

Comment by stajemisevi? | 2010-08-12

žanr film je porno horror!!! i opet vama tzv. moralnim vertikalama to nije predstavljalo nikakav problem da ga odete pogledati??? kojeg li licemjerstva samo.... za potpuni dozivljaj trebalo je ukljuciti i svecenike/popove jos bi onda vise ljudi gledalo, hipokriti prokleti!!! jadne vas nevine naveslali da pogledate film bez da ste procitali sadrzaj ili vidjeli trejler? ooo djecice moja nevina, svi ste vi Vukmir, jer zagolicalao vas je?

Comment by Dado | 2010-08-12

Ovo je uzas od filma, koji Hostel i Hills have eyes... Pa zar mi da napravimo najmorbidniji i pedofilsko - nekrofilski polet u svjet. Pa i nije nase drustvo tako i ako jeste pa zasto to ne krijemo ili ne suzbijamo vec velicamo filmom !!! Fuujjj...

Comment by kiza | 2010-08-13

ovo je za svaku osudu nisam ni mogao da ga odgledam sramota za nas narod a producente i glumce treba na sud dati pa zar je normalno izivljavati se nad necijim bolom i decu maltetirati na takav nacin

Comment by Divljina | 2010-08-14

Ajde bre sektasi, babe i dede palite. Film je tako dobar da prosto ne verujem da je domaci. Idite i gledajte Maratonce a ne serite ovde. I ne poistovecujte ga sa drugim filmovima, jer nema veze sa njima. I naziv filma je sasvim prikladan poenti koju su hteli da pokazu.

Comment by ja | 2010-08-15

ovo je nesto najodvratnije sto sam ikad gledao, jebo mu ja staru ko god je napisao ovaj scenario.Te ljude sa takvom mastom treba odma po kratkom postupku. Mars u PM Pedofilsku.

Comment by yu | 2010-08-15

Ovaj kreten sto je napisao scenario za ovaj fil ocigledno nije normal. Najveci kreten i pedofil,kako ga samo nije sramota...pitam se imal on porodicu ili djecu...nadam se da nema, za takvog kretena porodica nije...

Comment by CrnoVino | 2010-08-16

Ovaj film me ubio. Iako ima svoj smisao, nisam ikad vidio odvratnije scene. Sva sreća da ipak valjda niste srbi baš ovakve. Zato i mislim da nije izabran najbolji naziv za film jer vjerujem da nije ovo Srbija. Pozz iz Bugarske :)

Comment by Strasno | 2010-08-19

Posto sam na nesrecu odgledao ovo sranje od filma eto da dam komentar o istom kao i o glumackoj ekipi.
Pre svega ovaj bolesno debilni film sa pedofilsko - nekrofilskim sadrzajem treba zabraniti u Srbiji, a celokupnu filmsku ekipu privesti na informativni razgovor i osuditi iste na najvecu zatvorsku kaznu .Smrt streljanjem ne bi bilo lose praktikovati u ovom slucaju cisto da ne padne na pamet jos nekom jevrejskom jebacu (srdjan spasojevic) i ostaloj pedersko pedofilskoj ekipi da snimi opet ovako sranje.
Nadam se da ce mi zelja biti uslisena i pravda pobediti.

Comment by horrible | 2010-08-23

znaci ovo je strasno!!!razumem ja da hocemo nesto novo da napravimo,ali zar to ne moze da bude malo manje bolesno???jos uvek mi je muka...divim im se kako su uopste mogli da snime ovo,pogotovu ona deca...bolesno...ipak ne zasluzuje ovakav naslov...ko nije jos uvek gledao preporucujem mu da uopste ne pokusava,ja sa kajem i nadam se da cu da zaboravim ovo ubrzo...:S

Comment by KO | 2010-08-27

Da li neko misli da je pisac hteo da kaže da se mi Srbi osećamo tako posle svega u zadnjih 15-20 godina? A glumci su očigledno odradili svoj posao kako treba jer ih toliko kritikujete.

Comment by nina | 2010-08-28

Ja sam upravo odgledala film...moje misljenje je ...film je ogavan-u pravom smislu te rijeci ... brutalan,pun nasilja i seksa...definitivno ga treba pogledati
p.s.ima scena gdje on nesvjesno siluje svoje dijete,mrtve djevojke,a dakako i gdje mu 'siluju'mrtvo dijete...pa-UZIVAJTE xD

Comment by djura | 2010-08-30

ljudi, niste gledali film,umetnik vodi ljubav sa svojim trogodisnjim sinom- jeli to umetnost? recite mi?
jeli to Srbija?

Comment by Dacha | 2010-08-30

91.150.72.234:26087 aLternatiwe #1 PUBLIC
91.150.72.234:26086 aLternatiwe #1 HNS
91.150.72.226:27092 aLternatiwe #1 ZOMBIE
Poseti nas na COUNTER STRIKE 1.6 serverima